INTEL LanCraft Silesia je za námi.
Poslední dny minulého týdne byly více než náročné, o to více mě ale těší, jak vše dopadlo. Když jsem před několika měsíci začal spřádat v hlavě první myšlenky na tuto lanparty, měl jsem velké vize. Ty se ale, jak už to bývá, začali střetávat s realitou. Pro mně je důležité klást si vysoké cíle a ještě důležitější je usilovat o jejich splnění. Chtěl jsem, aby letošní rok byl přelomovým, aby se z perfektní lanparty v Rýmařově stalo něco víc, abychom dokázali naším účastníkům nabídnout opět něco nového.
Jednou, z mého pohledu nejdůležitějších věcí, které lidem na lanparty zajišťujeme, je určitá úroveň zázemí. Přece jenom, pokud lidé budou spokojeni, přijedou znova, a vzhledem ke vzrůstajícímu počtu účastníků si myslím, že spokojeni jste. To ale neznamená, že se pro vás pokaždé nepokoušíme udělat ještě něco nového. Co tedy ILS nabídl svým účastníkům?
Asi se všichni shodneme na tom, že top týmy jezdí na lanparty v prvé řadě kvůli výhrám. Ač se to možná na první pohled nezdá, rozdělili jsme mezi vítěze výhry za více než 90.000!
Pokud sečteme počet všech účastníků ILS, dostaneme se na počet 300 lidí, což je rekordní číslo v účastni na LanCraftu. Na akci se sešli hráči 9ti herních komunit, což opět je největší zastoupení v historii LanCraftu. Majoritní zastoupení měli opět Češi, nicméně Poláci se prokázali také velkou účastní. Trojlístek pak doplňují hráči ze Slovenska.
Máme za se nebou již řadu (úspěšných) lanparty. Na téměř všech se podílel ten samý admin tým a tak jsme měli možnost nasbírat opravdu bohaté zkušenosti. Za několik let jsme si prožili křest ohněm, poznali spoustu problémů a naučili se s nimi vypořádat. Dnes mohu říct, že nevím o ničem, s čím bychom se nedokázali vypořádat a ja děkuju všem lidem, na kterých LanCraft stojí, že svými znalostmi a umem přispívají k vybudování LanCratu.
Musím říci, tato stránka rozhodně překonala mé očekávání. Desítky, možná stovky, novinek, článků, oznámení, které se týkaly LanCraftu. O LanCraftu jste se mohli dočíst na naprosté většině webů, zabívajících se počítačovými hrami, velké medializace jsme se dočkali také na zahraniční scéně.
Na samotné akci jste měli možnost vidět reportéry s kamerami z Playzone, Grunex TV a Hitpointu. Díky ním jste měli možnost už shlédnout řadu rozhovorů, videoreportáží, sestřihů.
Velmi aktuální zpravodajství zajistil portál Hitpoint. PLAYzoneTV během akce dokonce živě streamovala jak dění na akci, tak finálové zápasy.
Nemůžu také opomenout publicitu v místním tisku.
Zkrátka spousta kvalitního čtiva, velké množství podívané.
Jsem spokojený. Lanparty INTEL LanCraft Silesia jistě měla své mouchy (vždy je dobré, když je co zlepšovat), ale celkový dojem na mne zanechala velmi dobrý. Dokázal jsem si, že u nás jdou dělat větší lanparty a velmi se těším, kam se dokážeme v budoucnu opět posunout.
Děkuju všem naším partnerům, Grunexu, CD Projektu, Playzone či 3comu, bez kterých by akce nedosáhla takových kvalit. Děkuju všem reportérským a zpravodajským týmům, v čele s PZ a Hitpointem, za to, že přijeli a pomohli zdokumentovat tuto akci.
A v neposlední řadě děkuju právě vám, co tyto řádky čtete a na LanCraft jste přijeli. Pomohli jste nám vybudovat opravdu skvělou atmosféru a já se těším s vámi na viděnou na LanCraft Spring 2k10, ve Starém Městě.
Tak jako každý rok byla v Rýmařově dota, tak i v Krovně proběhli celkem 2 turnaje v této mapě pro Warcraft 3 TFT. Prvním z turnajů byl klasický 5v5. Doprovodný turnaj se hrál 2v2. Zde je přehled výsledků:
Všem vítězům gratulujeme!
Nově rozjetý projekt PLAYzoneTV, který navazuje na úspěšnou PG24, o uplynulém víkendu přinášel živé vstupy z krnovského LanCraftu a několik hodin po skončení akce má pro nás čtyřminutový sestřih, jehož autorem je Myslíš.
Legendární vesmírná strategie StarCraft: Brood War, která byla vůbec první hrou hranou na LanCraftu, dříve nazvaném jednoduše BW Spring a BW Summer, nechyběla ani o tomto víkendu v Krnově. Kromě české a slovenské špičky dorazili tradičně i polští hráči a jak ve čtyřhře, tak v hlavním sobotním turnaji i doprovodném klání v mikru byli pasování do role favoritů.
Všem vítězům gratulujeme!
Replaye ze všech výše uvedených turnajů najdete po kliknutí na stejnojmenný odkaz na stránce turnaje.
UPDATE:
Je to nalosovaný, hrajte!
Až do páté hodiny se můžete registrovat u mě do turnaje v mikru.
Vstupné: 0,- Kč
Konec registrace: 17:00
Začátek turnaje: 17:30
Výhry: hry od CD projektu
Odkaz na turnaj: lancraft.cz
Dnes, ve 13:37 vypukne První Quake Live Masters České republiky a Slovensku. Oficiálním partnerem soutěže je EO.CZ, který do turnaje věnoval následující ceny:
1.místo - Microsoft Habu Gaming Mouse
2.místo - Razer Goliathus Standard Speed
3.místo - STEELSeries 4D Lite
Zápasy základní skupiny budou hrány systémem každý s každým a to v zápasech BO3 ( Dvě vítězné mapy )
Hlásit do turnaje se můžete v přízemí u admina turnaje: Pavel "Hawr1x" Kymla
Oficiální stránka :: Pravidla turnaje :: Základní skupiny
Petr "myN" Nohel, Jan "Lahire" Matěja, Tomáš "Kovar" Kovařík, Petr "Qvixi" Kolář, Jan "Kyng" Marek, Baru "Sway" Forstová, Pavel "Hawr1x" Kymla, Marcel "Wries" Vaněk, RealCO, Petr "santicz" Azsot, Petr "myN" Nohel
Celkem se hlavního turnaje v dotě účastní 10 týmů. Systém turnaje je tedy na 2 základní skupiny a pak postupují první dva ze skupiny do SE pavouka. Vše hrajeme BO1 krom finále, které se hraje na 2 vítězné zápasy.
Harmonogram:
1. kolo základních skupin: 10:30 - 12:00
2. kolo základních skupin: 12:00 - 13:30
3. kolo základních skupin: 13:30 - 15:00
Pauza na oběd: 15:00 - 16:00
4. kolo základních skupin: 16:00 - 17:30
5. kolo základních skupin 17:30 - 19:00
Play-off:
1. kolo 19:00 - 20:30
Finále a o třetí místo: 20:30 - ....
Pokuste se odehrát co nejvíce her v základních skupinách než pujdete na oběd. Harmonogram je pouze orientační. Pokud pudjou hry rychleji není v tom problém. Soupeře si shánějte dle aktuelních zápasů ve skupinách.
UPDATE 7:
WB se hraje BO3, LB BO1.
UPDATE 6:
Skupiny se chýlí ke konci, některé z nich jsou již dokonce úplně dohrané. To znamená, že některé zápasy v Play-Off jsou už rozlosovány a vy tak můžete směle začít vyřazovací boje!
Mapy v Play-Off se škrtají!
UPDATE 5:
Pokud dojde ve skupině ke shodě bodů mezi hráči (např. populární trojúhelník), postup je následující:
1) Opakování zápasu/ů mezi jednotlivými hráči
2) Pokud nastane i poodehrání opakovných slzápasů nerozhodný stav, rozhoduje los provedený adminem.
UPDATE 4:
Změna harmonogramu: Play-Off začíná v 15:00!!!
Mapy v Play-Off se škrtají!
Celý turnaj se musí odehrát ještě dnes.
UPDATE 3:
Reportujte zápasy a nahrávejte replaye do systému!
UPDATE 2:
Harmonogram: Skupiny musí být dohrány do 14:00!
Potom bude hodinu a půl pauza!
Play-Off se hraje od 15:30!
UPDATE:
skupiny jsou rozlosovány, můžete hrát!
Mapy se škrtají!
Odkaz na turnaj: lancraft.cz
Začínáme za 5 minut, můžete začít horlivě refreshovat!
LanCraft na webu