
COUNTER-STRIKE 1.6
Admini turnaje
- milda (PLAYzone.cz)
Herní systém
- verze hry: 1.6 (originální hra - Steam)
- BO1:
- výběr mapy probíhá stylem "škrtání"
- o prvním škrtajícím klanu rozhoduje hod mincí (případně podobný jiný způsob)
- klany škrtají mapy, dokud nezbyde poslední, která se bude hrát
- nastavení hry:
- každý hráč musí mít povinně nastaveno 32 bitů
- jediný povolený grafický mód je OpenGL
- zákazy:
- je zakázáno použití jakéhokoli externího software nebo scriptu, ovlivňujícího vlastnosti hry Counter-Strike nebo zvýhodňujícího hráče oproti soupeřům
- je zakázáno mít vlastní modely/skiny hráčů, zbraní nebo jiné crosshairy
- je zakázáno používat jiné, než standardní textury map
- je zakázáno použití jakýchkoliv modelů, které zvýhodňují hráče oproti soupeři
- je zakázáno nahrazení různých modelů hráčů jedním modelem pro všechny - i příkazem do konzole
- je zakázáno používání a nákup shieldu (štítu) - při nechtěné koupi shieldu je hráč povinen shield neprodleně odhodit co nejblíže ke zdi, k rohu; na finanční újmu není brán zřetel
- je zakázáno položit bombu tak, že není vidět nebo slyšet, nebo ji nelze defusnout, když je 1 CT poslední ve hře
- je zakázáno nahrazení různých modelů hráčů jedním modelem pro všechny - i příkazem do konzole
- je zakázáno mít nastavený begrip (neboli duck jump) na kolečku. Při porušení zákasu bude hráč, tým nejprve upozorněn soupeřem, poté adminem a pokud se bude prohřešek stále opakovat bude zápas zkontumován
- je zakázáno po dohrání zápasu opustit server. Po dohrání každého zápasu může na přání soupeře dojít ke kontrole nastavení hry. Souhlas s opuštěním serveru si dají CL navzájem (závazně), případně přivolaný admin.
- povolené modely/skiny hráčů jsou:
- originální modely hráčů z CS 1.6
- No Animation Models
- HighFPS Models v1.03 ("Ballhead")
- Condition Zero
- povinnosti:
- před začátkem zápasu je nutné pořídit tzv. smoke screenshot. Viz kontrola nastavení 32bit
- před začátkem strany: oznámit plánované zahájení pomocí say 3x restart & LIVE
- po skončení každé strany: pořídit screenshot s viditelným skóre
- po skončení zápasu: nahlásit výsledek určenému adminovi
- kontrola nastavení 32bit:
- kontrola 32 bit probíhá pouze je-li tak uvedeno ve specifikacích soutěže.
- každý hráč je povinen mít nastavenou barevnou hloubku na 32 bit.
- kontrola probíhá na místě smluveném kapitány obou týmů a to hozením 2 SG (smoke granát) na jedno místo za účasti všech hráčů z obou týmů.
- každý hráč je povinen si na smluveném místě pohledem do hozených SG pořídít screenshot pomocí nabindovaného příkazu "snapshot" (standartně na klávese F5) se zapnutou tabulkou hráčů a net graphem (příkaz net_graph 1,2 nebo 3).
- dojde-li k odpojení hráče ze serveru během zápasu, nebo se do něj zapojí další hráč, je tento hráč povinen udělat v nejbližším možném okamžiku "smokescreen" hozením 2 smoke granátů na stejné místo. Nejvhodnější okamžik je např. začátek nového kola nebo čas mezi změnou stran. Pokud hráč nakoupí 2 a více granátů v kole za účelem pořízení smokescreenu a použije jej výhradně pro tento účel, nevztahuje se na něj v tomto okamžiku pravidlo o nakupování více než povoleného množství jednoho druhu granátu.
- dodatek:
- případné další spory se řeší pomocí pravidel PLAYzone.cz CS 1.6 Master Series (playzone.cz), konečné slovo při rozhodování má admin. Proti tomuto se nelze dále odvolávat.
Mapy
- de_dust2
- de_inferno
- de_nuke
- de_train
- de_tuscan
LanCraft na webu