přeskočit na obsah

Pravidla Counter-Strike 1.6 - MSI LanCraft Spring 2011 | LanCraft.cz

Pravidla

Counter-Strike 1.6

COUNTER-STRIKE 1.6

Admini turnaje

Herní systém

  • verze hry: 1.6 (originální hra - Steam)
  • BO1:
    • výběr mapy probíhá stylem "škrtání"
    • o prvním škrtajícím klanu rozhoduje hod mincí (případně podobný jiný způsob)
    • klany škrtají mapy, dokud nezbyde poslední, která se bude hrát
  • BO3:
    • první mapa bude dána adminem
    • druhou mapu vybírá klan, který prohrál první mapu
    • případnou třetí mapu vybírá klan, který prohrál druhou mapu
  • nastavení hry:
    • každý hráč musí mít povinně nastaveno 32 bitů
    • jediný povolený grafický mód je OpenGL
  • zákazy:
    • je zakázáno použití jakéhokoli externího software nebo scriptu, ovlivňujícího vlastnosti hry Counter-Strike nebo zvýhodňujícího hráče oproti soupeřům
    • je zakázáno mít vlastní modely/skiny hráčů, zbraní nebo jiné crosshairy
    • je zakázáno používat jiné, než standardní textury map
    • je zakázáno použití jakýchkoliv modelů, které zvýhodňují hráče oproti soupeři
    • je zakázáno nahrazení různých modelů hráčů jedním modelem pro všechny - i příkazem do konzole
    • je zakázáno používání a nákup shieldu (štítu) - při nechtěné koupi shieldu je hráč povinen shield neprodleně odhodit co nejblíže ke zdi, k rohu; na finanční újmu není brán zřetel
    • je zakázáno položit bombu tak, že není vidět nebo slyšet, nebo ji nelze defusnout, když je 1 CT poslední ve hře
  • povolené modely/skiny hráčů jsou:
    • originální modely hráčů z CS 1.6
    • No Animation Models
    • HighFPS Models v1.03 ("Ballhead")
  • povinnosti:
    • před záčátkem strany: oznámit plánované zahájení pomocí say 3x restart & LIVE
    • po skončení každé strany: pořídit screenshot s viditelným skóre
    • po skončení zápasu: zadat výsledek zápasu do turnajového systému
  • dodatek:
    • případné další spory se řeší pomocí pravidel PLAYzone.cz CS 1.6 Master Series (playzone.cz)

Mapy

  • de_dust2
  • de_inferno
  • de_nuke
  • de_train
  • de_tuscan
  • de_cpl_strike
  • de_forge
© 2005-2025 LanCraft®English by Radowan, slambik and BabyTosscode & design sKopheKNahoru