
COUNTER-STRIKE 1.6
Admini turnaje
Herní systém
- verze hry: 1.6 (originální hra - Steam)
- BO1:
- výběr mapy probíhá stylem "škrtání"
- o prvním škrtajícím klanu rozhoduje hod mincí (případně podobný jiný způsob)
- klany škrtají mapy, dokud nezbyde poslední, která se bude hrát
- BO3:
- první mapa bude dána adminem
- druhou mapu vybírá klan, který prohrál první mapu
- případnou třetí mapu vybírá klan, který prohrál druhou mapu
- nastavení hry:
- každý hráč musí mít povinně nastaveno 32 bitů
- jediný povolený grafický mód je OpenGL
- zákazy:
- je zakázáno použití jakéhokoli externího software nebo scriptu, ovlivňujícího vlastnosti hry Counter-Strike nebo zvýhodňujícího hráče oproti soupeřům
- je zakázáno mít vlastní modely/skiny hráčů, zbraní nebo jiné crosshairy
- je zakázáno používat jiné, než standardní textury map
- je zakázáno použití jakýchkoliv modelů, které zvýhodňují hráče oproti soupeři
- je zakázáno nahrazení různých modelů hráčů jedním modelem pro všechny - i příkazem do konzole
- je zakázáno používání a nákup shieldu (štítu) - při nechtěné koupi shieldu je hráč povinen shield neprodleně odhodit co nejblíže ke zdi, k rohu; na finanční újmu není brán zřetel
- je zakázáno položit bombu tak, že není vidět nebo slyšet, nebo ji nelze defusnout, když je 1 CT poslední ve hře
- povolené modely/skiny hráčů jsou:
- originální modely hráčů z CS 1.6
- No Animation Models
- HighFPS Models v1.03 ("Ballhead")
- povinnosti:
- před záčátkem strany: oznámit plánované zahájení pomocí say 3x restart & LIVE
- po skončení každé strany: pořídit screenshot s viditelným skóre
- po skončení zápasu: zadat výsledek zápasu do turnajového systému
- dodatek:
- případné další spory se řeší pomocí pravidel PLAYzone.cz CS 1.6 Master Series (playzone.cz)
Mapy
- de_dust2
- de_inferno
- de_nuke
- de_train
- de_tuscan
- de_cpl_strike
- de_forge
LanCraft na webu