
DEFENSE OF THE ANCIENTS
Hráči by se v prvé řadě měli chovat slušně a do hry se připojovat s nickem uvedeným v registraci. Úmyslné nahlášení chybného výsledku bez včasné opravy je trestáno diskvalifikací. Každý hráč je povinen sledovat vývoj turnaje, aby věděl kdy má jít hrát.
Admin turnaje
- Meerty
Herní systém
- verze: 6.71b ; patch se domluví na místě
- systém turnaje bude upřesněn na místě podle počtu týmů, můžete však počítat s módem CM
- admin má právo na změnu/úpravu kteréhokoli pravidla, stejně tak i na rozhodnutí o udělení výjimky v konkrétním přesně definovaném případě
- tým, který se připojí do hry, má možnost určit stranu, na které bude hrát (sentinel/scourge)
- zakládající tým musí bez komentáře rozhodnutí připojujícího týmu respektovat
- hráči jsou nuceni hru ukládat každých 10-15 min a nejlépe i po každé větší akci (např. ztráta věží, větší počet zabitých hrdinů apod.); pokud hra není uložena déle než 15 min a některý z hráčů se odpojí, tak se bude pokračovat ve hře
- do herního chatu píše pouze kapitán teamu
- v herním chatu je zakázáno spamovat, nadávat apod.; hráči, jenž neuposlechnou toto upozornění riskují, že jejich tým bude z daného turnaje vyřazen
- pokud spadne hra jednomu nebo více hráčům ještě před 1st blood, hraje se znovu - po opětovném vytvoření hry si oba týmy vyberou stejné hrdiny, nastoupí na stejné posty a koupí stejné vybavení, po jednom mrtvém creepu se hrdinové mohou přesouvat
- loaduje se hra, která byla naposledy uložena, LOAD HRY JE POVINNÝ!
- vítězem hry je tým, kterému se podaří zničit Strom/Trůn soupeře, nebo pokud oponentovi odejdou dva nebo více hráčů ze hry
- vždy ukládejte replaye, teamleader musí poskytnout záznam hry adminovi, pokud jej o to požádá
- pokud se stane, že některého z hráčů postihne fatal error, je jeho povinností zanechat zprávu na obrazovce a oznámit problém adminovi
- Všichni hrdinové jsou povolení dle módu hry
- Předměty nemají omezení.
- sdílení itemů tak, jak jej dovoluje samotná hra
- pooling je povolen jen tak, jak ho dovoluje samotná hra
- zabíjení spojeneckých hrdinů je povoleno
- pokud hráč opustí hru, smíte prodat jeho itemy nebo hrdinu používat, avšak itemy, které měl, může používat jen hrdina, který spadl
- creepskipping/backdoor je povolený natolik, jak jej dovoluje samotná hra
- uzavírání báze používáním taurenova fissure je zakázáno (tím je myšleno, že nepřátelské creepy začnou chodit jinou než klasickou cestou; částečný blok je povolen, pokud creepy mohou procházet dále svou cestou)
- je povoleno vytvořit radianci u Syllabearova medvěda
- je zakázána jakákoliv forma využívání bugů hry (bug abuse)
- pokud se stane, že jeden z hráčů dostane fatal error, je jeho povinností vytvořit screen, který to dokazuje, kvůli možným problémům
Doprovodný turnaj DotA AllStars 2v2
Admin turnaje
- Meerty
Herní systém
- verze: 6.71b 2v2
- systém turnaje bude upřesněn na místě podle počtu týmů
- mód:
- APOMMM (all pick, only middle, mirror match)
- vítězem se stává dvojice hráčů, která jako první:
- zničí soupeřovi první dvě věže na midovém koridoru
- dosáhne rozdílu killů o 5 (tzn. 0:5, 4:9, 7:2 atd.)
- všeobecně:
- týmy si sami určí, kdo jakého hrdinu bude hrát
- oba týmy musí mít stejné hrdiny
- používání "power upů" (run) je povoleno
- platí DotA pravidla (výše uvedená) o backdooringu, poolingu, bug abuse atd.
rychlá korekce 5v5 pravidel: slambik 29.3.2011
LanCraft na webu