přeskočit na obsah

Pravidla StarCraft II: WoL - MSI LanCraft Spring 2011 | LanCraft.cz

Pravidla

StarCraft II: WoL

STARCRAFT II

Admin turnaje

Obecná pravidla

  • měli byste se vyvarovat nevhodného chování a to včetně nadávek a urážek
  • každý hráč musí vlastnit originální hru StarCraft 2: Wings of Liberty
  • hráči jsou povinni sledovat průběh turnaje a být včas připraveni k zápasu
  • nedostavení se včas k zápasu či zbytečné zdržování průběhu může vést ke kontumaci
  • před spuštěním hry v lobby si musí dát hráči viditelně najevo, že jsou připraveni začít
  • zákaz používání jakýchkoliv podpůrných programů a hacků, které zvýhodňují hráče
  • při sporných situacích, které nedokážou hráči vyřešit mezi sebou, rozhoduje admin
  • odmítnutí rozhodnutí admina může vyústit v automatickou prohru či vyloučení z turnaje
  • pravidla můžou být ještě upravena a jejich neznalosthráče neomlouvá
  • porušením pravidel se hráč/týmvystavujepotrestání či dokonce vyloučení z turnaje

1v1 hlavní turnaj

Herní systém
  • hráči budou rozlosováni do 16 skupin po 4 hráčích, kde odehrají zápas BO3 (na dvě vítězné mapy) každý s každým
  • nejlepší dva z každé skupiny (tj. 32 hráčů) postoupí do playoff WB kde se bude také hrát BO3 v dvojité eliminaci (FDE), dalš dva v pořadí skupiny postupují do LB. Celkem tedy postupuje do pavouka play-off 64 hráčů!!!
  • grand finále se bude hrát BO5 (na tři vítězné mapy), kde se začíná za stavu 1:0 ve prospěch hráče postupujícího z Winner Bracketu.
Nastavení hry
  • Category: Melee
  • Mode: 1v1
  • Game Speed: Faster
Mapy
  • první mapa se vybírá škrtáním (tzn., že každý hráč na střídačku vyškrtne jednu mapu z maplistu dokud nezůstane pouze jedna a ta se bude hrát - první začíná škrtat hráč, který je v pavouku nahoře). Další mapusi vybírá hráč, který předchozí mapu prohrál, atd.
  • v jednom zápase se nesmí hrát stejná mapa dvakrát
  • mapy

2v2 doprovodný turnaj

Herní systém
  • týmy budou rozlosovány do turnaje, který se byde hrátdvojitou eliminací (FDE)
  • hraje se BO3 (na dvě vítězné mapy) včetně grand finále, kde se začíná za stavu 1:0 ve prospěch týmu postupujícího z Winner Bracketu.
Nastavení hry
  • Category: Melee
  • Mode: 2v2
  • Game Speed: Faster
Mapy

Přerušení hry / pauza

  • jestliže hráč nečekaně opustí hru (v případě pádu hry) a byly odehrány méně jak 4 minuty zápasu, musí být kolo restartováno
  • hráči také v restartované hře musí hrát se stejnou rasou s jakou hráli přerušené kolo
  • jestliže dojde k dropu po této lhůtě a hráči se nedomluví na znovu odehrání mapy, rozhodne o zápasu admin
  • zapauzuje-li některý z hráčů hru, musí mít na to vážný důvod a musí dát soupeři vědět přibližně na jak dlouho
  • před odpauzováním si musí dát hráči viditelně najevo, že jsou připraveni pokračovat ve hře

Replaye

  • pro každého platí povinnost ukládat replaye z každé turnajové hry a musí je na vyžádání předat adminovi

Observeři

  • obsování (sledování zápasu) je povoleno pouze za souhlasu obou hráčů. Toto pravidlo se nevztahuje na adminy nebo komentátory, kterým musí být vstup do hry umožněn

Komunikace

  • pro komunikaci hráčů se bude využívat BattleNet kanál LANCRAFT
  • jakékoliv ostatní dotazy směřujte na admina turnaje

 

© 2005-2025 LanCraft®English by Radowan, slambik and BabyTosscode & design sKopheKNahoru